top of page

קורונה- חיזוק מערכת החיסון ותמיכה נפשית

וירוס הקורונה פוקד אותנו עכשיו ויחד עם הפחד להידבק ולהדביק, מביא איתו עוד הרבה פחדים. הרבה חווים תחושה של חוסר אונים, אדמה שרועדת, שינויים ואי וודאות.

יש כל כך הרבה מידע ברשת על איך להתמודד עם התקופה הנוכחית. רוצה לשתף אתכם במה אני ובני משפחתי עושים על מנת לחזק את מערכת החיסון ולשמור על השפיות :)


אני משתפת את זה כי אני רוצה להגיד-

א. אם אתם רוצים להתחזק ולשמור על עצמכם *יש מה לעשות*- אפשר לחזק את מערכת החיסון וליצור הגנה מקסימלית. בנוסף לזה, כשאנחנו יודעים שיש מה לעשות, משהו בנו נרגע.

ב. לקרוא לנו לתמוך בעצמינו נפשית ולהתחזק, דווקא בתקופה הזאת. יחד עם הפחד והבהלה שעוטפים אותנו- להתבונן על מה שקורה לנו ולשאול את עצמינו מה המתנות של התקופה הזאת? ואיך אפשר בצורה טבעית וקשובה לתמוך בנו בזמן הזה (במיוחד אם אתה רגיש/ חרד/ מרגיש אי שקט).



אז, על מה אני ממליצה?

* לאכול כל יום הרבה ירקות ופירות טריים. כולל שייקים ומיצים שמשלבים ירקות יחד עם פירות. לרעיונות לשייקים ומיצים לחצו כאן.

* לשתות חליטות חמות (הוירוס הזה לא מסתדר עם טמפרטורה גבוהה) של צמחים מחזקי מערכת חיסון כמו טימין, עלי זית, ג'ינג'ר, אכיניציאה, סמבוקוס. להוסיף כמה סחיטות של לימון.

* ויטמין C ליפוזומאלי - נוגד חמצון, מחזק את מערכת החיסון (מגביר ייצור של מאקרופג'ים ולימפוציטים) ונלחם בעצמו במזהמים. כשזה עטוף בליפוזום (סוג של שומן שנספג היטב בתאים) - אנחנו מבטיחים לעצמינו יעילות מריבית.

* ויטמין D - בכמות מספקת (לפחות 2000 יחב"ל ליום) - מגביר את פעילות מערכת החיסון. הוא חיוני לגדילה והתפתחות של תאי דם לבנים (תאי מערכת החיסון) ותאים ריריים (תאי אפיתל) אשר משמשים כקו הגנה ראשון בפני מזהמים.

* כמוסות פירות, ירקות ופירות יער של ג'וס פלאס - כדי שיהיה לגוף את מגוון הוויטמינים, המינרלים ונוגדי החמצון שהוא זקוק להם על מנת לתפקד בצורה מיטבית. לעוד מידע ורכישה: https://tb05116.juiceplus.com/il/iw או התקשרו אלי : 050-6050997.

* אם אתם בקבוצת סיכון, ממליצה לקחת גם פורמולה לחיזוק חיסוני עם צמחים כמו: אסטרגלוס, יערה יפנית, אנדרוגרפיס, פטריות מרפא ועוד. יש פורמולות מדף בבתי טבע ואפשר גם לרכוש דרכי בהתאמה אישית. בפורמולת צמחים מותאמת אישית אפשר לשלב צמחים לחיזוק חיסוני, צמחים אנטי ויראליים, צמחים מרגיעים עצבית וכו'. * במקרה ויש תסמינים דמויי שפעת, ממליצה לקחת צמחים נוגדי זיהום שיעבדו בצורה חזקה כמו: שמן אורגנו (עדיף בנוזל, מעורבב עם שמן זית) או פורמולת מדף שמכילה צמחים כמו אכיניציאה, איזטיס, סקוטלריה סינית ועוד. שוב, אפשר למצוא בבתי טבע או לרכוש דרכי בהתאמה אישית.

* פרחי באך - אפשר לקחת רסקיו לעזרה נקודתית (לא יותר ממספר ימים) או לבנות פורמולה להרגעה ואיזון, בהתאמה אישית.


* והכי חשוב !!! להיות עם המשפחה, לאפשר אתנחתות של נשימה ורגיעה, לצאת לטבע. לזכור שכולנו ביחד ולאפשר לעצמינו לצד אי הוודאות והפחדים לראות את המתנות של הזמן הזה.*


בכל שאלה/התייעצות, אתם מוזמנים לפנות אליי ואענה באהבה רבה.

אם יש בעיה בריאותית שמטרידה אתכם, מזכירה לכם את האפשרות לעשות פגישות טיפוליות און ליין, בלי צורך לצאת מהבית.

מוזמנים לשלוח ולהעביר לעוד אנשים.

טליה בראל

bottom of page