top of page

מתלבט אם להתחיל טיפול

"אני לא בטוח שהטיפול הזה יעזור" "כבר ניסיתי הכל" "אולי בהמשך, עכשיו זו לא תקופה טובה" "אני לא מוכן לשנות את ה.."

אלו חלק מהדברים הקבועים שאני שומעת בתור מטפלת מאנשים שפונים אליי.  אבל בתור מטפלת אני גם שומעת משפטים אחרים: "כבר תקופה שלא הרגשתי כל כך נפלא!" "הטיפול הזה שינה לי את החיים" "איזה כיף זה לראות תוצאות" "נזכרתי מה זה לחיות בלי הכאבים האלו"


אז מה גורם לטיפול להצליח? הצלחה של תהליך טיפולי דורשת התמסרות והשקעה של שני הצדדים: המטפל והמטופל. לשניהם מטרה משותפת אחת: להגיע לייעד שהוצב בתחילת התהליך. לאחת הייעד הוא לרדת במשקל, לשני לשפר את ערכי בדיקות הדם, לשלישית להיפטר מכאבי הבטן ולרביעי להגיע לאיזון רגשי.  הצלחה תהיה רק אם המטפל והמטופל ייפעלו ביחד- בהתמסרות, בהשקעה ובאמונה. 

לאמונתי, תהליך טיפולי טוב מצריך מאיתנו הרבה הקשבה, התאמה אישית ומוכנות לשינוי. התהליך לא פחות חשוב מהמטרה.

לבחור בטיפול זה להעניק מתנה לעצמי - לבחור שחשוב לי להרגיש יותר טוב, לתפקד בצורה טובה יותר, לשחרר כאבים וקושי ולחיות את החיים במלואם.




האם טיפול מתאים לי? - אם אתה רוצה שינוי - אם אתה מוכן לפנות זמן, אנרגיה ומשאבים להשקעה בעצמך ובבריאותך - אם אתה מאמין שאתה יכול לעשות שינוי - אם אתה מוכן להתמסר לתהליך - אם אתה פתוח לקבל רעיונות חדשים ולהתנסות בדברים חדשים - אם אתה מרגיש שזה הזמן! ההצלחה של התהליך הטיפולי תלויה בכל אלו.  אם את.ה מוכן.ה ללכת כדי להינות מהנוף בפסגה, לעשות שינוי, להתמסר לתהליך- זה הזמן שלך!  והנוף נהדר :)

bottom of page