top of page

הדרך לריפוי עוברת דרך התודעה

הדרך לריפוי עוברת דרך התודעה ~ על הדרכים השונות להגיע לשורש ומכאן לריפוי אמיתי.


אם יש משהו שאני רואה שוב שוב זה כמה מקום יש לתודעה שלנו בריפוי.

ברגע שאנחנו מתחברים לשורש ולמוקד הרגשי- תהליך הריפוי מואץ.

מה ההיגיון שמאחורי זה? כשאנחנו יודעים במה מדובר תובנות ואסימונים מתחילים ליפול.  כשאנחנו יודעים מה שורש העניין, אנחנו יכולים לשלוח לשם ריפוי. 

לשלוח לשם נשימה. תנועה. והתנועה הזאת מאפשרת שינוי- הנעה פנימית - התעוררות של כוחות ריפוי.

אני רואה את זה בכל מפגש: אצל האישה עם כאבי הגב שקשורים לתחושת תקיעות וקושי לעשות שינוי, אצל האישה עם הדלקות החוזרות בדרכי השתן והפחדים והחרדות הרבות סביב הילדים, אצל הגבר עם הקוליטיס והקושי לבטא ולהתמודד עם רגשות כואבים שמודחקים עמוק עמוק בגוף, אצל האישה עם הכאב העצבי ברגל והקושי להתקדם ולנוע קדימה ועוד ועוד.   


ברגע שהגענו למקור, לרגש, לפחד, לרצון - הגוף התחיל להגיב. ומיד!  אומץ, תעוזה, התגברות, שחרור חסמים, בחירות חדשות ממקום חופשי יותר

ולצידם- התסמינים נרגעים ועם הזמן גם משתחררים לגמרי.




אז ראינו שהגוף והנפש קשורים. ראינו שמודעות וחיבור לתבונה הפנימית מובילים לריפוי. אבל איך מגיעים לשם? איך מזהים מה קשור למה? איך יודעים מה הרגש שעורר את מה שאנחנו חווים עכשיו?

אני מטפלת כבר מעל לעשור וממשיכה ללמוד כל הזמן.

בצעירותי למדתי פסיכולוגיה וכשעשיתי הסבה לתחום הטיפול הטבעי למדתי נטורופטיה (תזונה טבעית), צמחי מרפא, פרחי באך, רפלקסולוגיה ועוד ועוד. אני מאמינה בשילוב כלים: שינוי תזונתי לירידה במשקל יחד עם תמיכה רגשית בפרחי באך, צמחי מרפא להקלה בכאבי הווסת יחד עם רפלקסולוגיה להרגעה. שילובים שמותאמים אישית למטופל.

עם השנים ראיתי שרב הנסתר על הגלוי והתחלתי לאסוף וללמוד עוד כלים עוקפי תודעה. באמצעות הכלים האלה מתאפשרת לנו גישה לתת המודע שלנו, לחלקים נסתרים בנו, לאמונות שבכלל לא ידענו שקיימות בנו, ונפתחת לנו האפשרות להתבונן על מקומות אלו, לשחרר ולהתמיר.

הכלים עוקפי התודעה הם רבי עוצמה. ברגע שעולים על משהו- הריפוי מאיץ וקורה שם קסם.

אני מטפלת בEFT (טיפול אנרגטי רגשי), קלפים טיפוליים, דימיון מודרך, שיטת המסע, חיבור לגוף, נשימה, מגע משחרר (רפלקסולוגיה) וכמובן טיפול שיחתי עמוק, רגיש ובטוח. 

כל מפגש הוא אחר- ביחד אנחנו רואים מה נכון ובאיזה קצב. 

מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבוע פגישה בטלפון: 050-6050997 או במייל: Talia@taliabarell.com.  וכמובן שמוזמנים להעביר לחברים שלדעתכם יתחברו!

כאן לכל התייעצות ושאלה,

טליה בראל רפואה טבעית

bottom of page